Monday, December 6, 2010

Lampin Kain Moden Lunatot's!!



Lampin Kain Moden or dalam erti kata lain Cloth Diaper (CD) yang di borong daripada Lunatot's Kota Kinabalu,.. **makasih kepada kak line yer.. sudah lama saya ingin menulis tentang n3 ini..huhu.. tapi masa memula dapat stok CD yg manyak2 tu...,


**manyak ker??? 30 pcs saja, cukup la utk stok si kakak & si adik..

eh eh.. continue, masa dapat CD ari tu, saya masih dalam era mak buyung.. tak larat nak berblog.. even berfb pun rasa cam ralat sgt.. ya lah, mana lagi sedang menanti adik yg tak mo kuar... mana lagi nak angkut perot yg gumuk... kihkih.. so at last, sekarang baru ada masa nak bercerita tentang CD Lunatots ku di sini..

memula dapat tu.., ada org yg sangat2 gumbira.. yelah, ibu gumbira... dia lagi sgt gumbira..
**"saya suka, ibu setuju" ** cam ayat dalam iklan susu nespray plak.. eh ya ka susu nespray?? memandai jer... ragam dania masa tgk nih... "wahhhh....manyak pepes niyaa...!!" pastu ibu betulkan.. "ni bukan pepes syg.... ni lampin niya & adik".... dania berkata pula... "wahhh... pepes niya amaa adik...." huhuhu.. sabar ja la... after beberapa ari, ibu bawak balik majalah Pa&Ma bulan Disember... memang rutin selalu, kalau ibu beli majalah Pa&Ma, org pertama yg belek2 ialah dania!! siap hafal mana part mandi2.. mana part makanan kut kut = biskut... mana part adik nenen.. but dis time, sambil bukak.. trus dania jerit..... "wah.... acammmm pepes niya... buuu.. buuu.. ni acammm pepes niya kan??...." saya hanya tersengih kambing....ngeeeee~~~

ku bentangkan segala di atas katil... membuka plastik sambil 'dibantu' oleh dania..:)

**alamak.. apesal line on off plak... ehm.. n3 akan bersambung la di episod akan datang.. sekali nak apdet pengalaman pertama saya pakai anak2 CD.. yup, sekarang dah tukar kepada anak2 sebab saya sekarang dah pun menjadi ibu kepada 2 orang cahayamata yang tomei... dania & ryan... hippp hippp horeyyyy!!

.........to be continue ye pasal CD nih.........



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...