Thursday, February 7, 2019

Teks : Zainab Norazman
Gambar : Must Read Sdn Bhd
Entri #151




Ketika buku ini melintas di dinding facebook melalui Must Read, secara tidak langsung wajah gadis Cina bermata sepet Deanna Chee masuk ke gambaran minda saya.
Sepanjang mengenali adik ini di alam maya dan pernah bertemu sekali di dalam satu kelas penulisan content, saya tahu dia telah melalui pelbagai rasa dan sakit yang amat. Namun melihat akan semangat walau dalam berairmata, saya akui, saya banyak mencuri kekuatan itu menjadi inspirasi untuk kehidupan saya, yang belum diuji dengan sakit.
Dan saya yakin, buku ini pasti banyak ceritanya. Cerita yang akan mendidik hati kita agar menjadi kuat seperti Ninja Kecik ini.
Tahniah adik! Kak Nab bangga dan rasa amat terharu dengan kelahiran buku Teguran Dari Langit. Semoga ia terus memberikan sinar harapan buatmu.
Terus kuat, sayang!
.
.
.
Jika anda ingin menjadi antara yang terawal memiliki buku berpotensi bestseller ini, klik pada pautan di bawah.
Atau boleh berurusan terus ke talian WhatsApp di link yang tertera.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...