Monday, November 21, 2016

IMPIAN TERLAKSANA

Entri #2

Teks : Zainab Norazman
Gambar : ABDR

Bismillah

Saya sedang ghairah. Aliran oksitosin untuk belajar menulis dalam blog sedang meluap-luap tidak dapat saya bendung. Sedang cuba untuk mengawal kegelojohan.

Sebenarnya ini azam saya sekian lama. Sudah lama menyimpan harapan untuk menyertai Akademi Bekerja Di Rumah. Menyertai tim ABDR adalah impian saya sejak tahun lagi. Selari dengan impian mahu membina kerjaya di rumah yang tidak mungkin akan padam.

Salam perkenalan sekali lagi bagi yang baru mula mengenali penulis blog ini. Doakan saya agar 'cita-cita' menjadi Work At Home Ibu dan surihati anak juga termaqbul, inshaAllah.



Zainab Norazman
Belajar menulis dari hati.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...