Tuesday, June 16, 2009

koleksi dania bobo..

ups....aebelum aku sign out.. lupa plak yg aku ada byk koleksi gambar dania bobo... sukerrr sgt menatap wajah indah tatkala dania bobo... (ekceli, masa pegnen dulu aku shuuuukeeeeeeeee sgt tgk muka hubby gak time hubby tido...hikhikhik...)

ehm yelah... memandangkan kat contest aksi menarik baby tido tu tk bleh nak post gambar lebih dari satu.. so aku pun nak lepaskan gian kat entri ni... CHECK IT OUT!!!!




khas untuk my besh fren... memi.. umy.. will.. suzi@tutut... ct... dan banyak lagi...


2 comments:

  1. Salam mamadania..
    alala tomei gak dania tido ..eh pe slhnya kite knl lebih rapat lagi..ooo keje kat LHDN ye?akak bkn polis tapi civilian je lah kt pusat latihan polis.zai asal mana? ada ym ?

    ReplyDelete
  2. bobo tu tido ek?? hahaha saya plak panggil bobok..comel2 gamba dania tido..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...